- Rozwój w organizacji, której kultura oparta jest na pasji w obsłudze Klienta i pasji do dobrego jedzenia.
- Zaufanie do podejmowanych przez Ciebie nowych inicjatyw w zakresie planowania, wdrażania, optymalizacji i monitorowania procesów intralogistycznych w naszych centrach dystrybucyjnych, operacjach,
e-commerce i sklepach, w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi klienta, - Możliwość tworzenia i optymalizacji procesów logistycznych nowoczesnego, wielokanałowego łańcucha dostaw, wpisującego się w Społeczną Odpowiedzialność Biznesu. Szczególnie ważne jest dla nas przeciwdziałanie marnotrawstwu żywności i użycia plastiku oraz promocja zdrowego jedzenia i zmniejszenie naszego śladu węglowego.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
- Ubezpieczenie medyczne i na życie.
Gwarantowanie satysfakcji Klienta poprzez dostarczanie jak najniższej ceny zakupów oraz nadzór nad odpowiednim poziomem jakościowym produktu i opakowania. Kupiec podlega Szefowi Grupy Asortymentu Spożywczego.